Jornada laboral: 40H/SETEMANALS
Salari: SEGONS CONVENI
Incorporació: Immediata
Les tasques són les següents:
TASQUES A REALITZAR:
Coordinació tècnica de gestió i financera de l’entitat
Suport tècnic als equips de treball
Suport en la preparació de pressupostos, el seu seguiment i control
Millorar els processos de gestió, facilitar eines als equips
Analitzar l’estat financer
Gestionar i supervisar els recursos econòmics i financers per treballar amb els millors condicions de cost, liquiditat i negociació amb les entitats financeres
Gestió de les variables financers: tresoreria, crèdits, inversions previstes, cobraments i pagaments
Supervisar la relació amb clients i proveïdors
Redacció dels informes i memòries de suport
Preparació, redacció, presentació i justificacions de convocatòries eventuals de subvencions i projectes nous
Estudis mínims: Llicenciatura/Grau
Experiència: FORMACIO RECOMANABLE: Diplomatura en ciències empresarials Llicenciatura amb ADE, EAE o econòmiques Màster en economia social o cooperatives PERFIL PROFESSIONAL: Nivell informàtic alt Experiència anterior Domini de l’anglès Pensament analític i visió estratègica Persona dinàmica i amb capacitat de lideratge per a treballar en equip Experiència en altres activitats socials o associatives Vivenda pròxima a Vallbona de les Monges
Coneixements necessàris: Diplomatura en ciències empresarials Llicenciatura amb ADE, EAE o econòmiques Màster en economia social o cooperatives
Idiomes: CATALÀ CASTELLÀ ANGLÈS